Lördag 3:e Mars 2013

Hejsan! Tänkte bara skrva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Idag har jag ju som ni säkert sett, sett på friidrott. Grymt kul var det och det var lite extra roligt att det gick så bra för så många! Mest imponerad blev jag nog ändå av Daneile Greco när han hoppade 17.70m i tresteget. Grymt bra jobbat! Abeba Aregawi och Erica Jarder var också hemskt bra. Sen är jag självklart väldigt nöjd med att Renaud Lavillenie tog sig till final i stavhoppet också. Det är ju äckligt vad bra han hoppar!
Skidorna var också roliga att se men friidrotten överträffar nog det med stor marginal, haha. Grattis i allafall till alla bra prestationer!
Såg även på Melodifestivalen. Var inte direkt någon som var bra mer än Jalla Dansa Sawa och det var mycket pga refrängen och att Oscar Zia var med.
Bildkälla
Imorgon blir det ngefär samma sak. Ska även prata med min kompis Alice och försöka ordna några fler tidsintällda + lite andra saker inför Birmingham resan och skolan imorgon/övermorgon. Nu är jag verkligen tvungen att gå och lägga mig! Ska ju kunna somna imorn också. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0