Fredagen den 1:a Mars 2013

Halloj allihopa!
Blir ett sent inlägg nu som väntat. Sitter och äter äpple och lyssnar på musik medans jag skriver lite här på bloggen.
Idag har jag i alla fall suttit och tittat på massa TV! Först så såg jag ju på friisrotten på förmiddagen och sen så såga jag på herrarnas skidstafett också! Kul med alla svenska  framgånger idag, både i friidrott och skidor!
Jag har ju även varit inne i Västerås en sväng och hämtat ut mitt pass. Bilden vart väl inte så fin tyckte jag men den duger.. Vi åkte och handlade också men vi köpte inget speciellt.
Jag har ju varit och ridit idag också. Jag fick rida Tami vilket jag självklart var väldigt nöjd med! Tänkte berätta om ridpasset mer i ett annat inlägg.
 Mest spelade låten idag ser ni nedan:
Nu hade jag tänkt att jag först och främst ska ett inlägg om dagens ridpass och sedan kanske något till inlägg men vi får se! Annars lägger jag nog mig och läser och lyssnar på musik. Jag har verkligen fastnat i min bok(Hades av Josephine Angelini) jag håller och läser just nu!
Imorgon hade jag också tänkt at jag ska titta på en massa TV! Ska ju även imorgon se på friidrott och skidor. Vad jag hittar på annars får vi se men något inlägg ska jag nog hinna med att skriva + något tidsintälldt också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0