Bloggar jag läser!

Jag läser inte så värst många bloggar. Läste fler förut men nu räcker tiden inte till så jag läser bara några få. Det är dessa:
  • Ponnysanning.se - Jag läser ponnysanning för att jag är intresserad av vad som händer i hästvärlden men jag varken orkar eller hinner med att läsa alla stora hästbloggar som finns i Sverige. Då tycker jag att ponnysanning.se är ett väldigt bra allternativ.
  • Pownieskvaller.webrider.se - Läser Pownieskvaller.webrider.se av samma anledning som Ponnysanning.se. Tycker det är bra att kunna hålla koll från flera håll då man får mer information den vägen. Dock verkar det som att dom ska lägga ner sin blogg vilket jag tycker är mycket tråkigt!
  • Linnolsson.se - Jag nämnde tidigare att jag inte orkar eller har tid att läsa alla stora hästbloggar i Sverige. Det är sant, tillviss del. Att jag läser Linn Olssons blogg är ett undantag då jag läste hennes blogg väldigt länge och tycker väldigt mycket om den. Älskar nästan alla hennes inlägg och tycker dom är väldgt bra skrivna! Därför vill jag läsa den och inte bara få reda på saker genom ponnysanning.se/pownieskvaller.webrider.se.
  • Oscarzia.devote.se - Detta är som ni kanske förstår Oscar Zias blogg. Tycker han är väldigt bra på att sjunga och så och hittade nyligen hans blogg. Fastnade direkt då han skriver på ett roligt sätt och dessutom skriver han ofta väldigt roliga inlägg!
  • Victorias.blogg.se - En blogg som jag hittat väldigt nyligen men som jag fastnade för direkt! Jag gillar hennes sätta att skriva och hennes hästar är dessutom superfina! Tycker väldigt mycket om att hon rider dressyr också vilket ju jag tycker mest om att rida.
  • Nellieberntsson.se - Tror nästan alla i hästvärlden har hörtalas om Nellie. Detta är det andra undantaget för hästbloggar. Jag läser hennes blogg för jag tycker det är imponerande hur långt hon kommit fast hon är så ung. Hon är ju 1.5 år yngre än mig!

Dessa bloggar är de jag läser mer eller mindre dagligen. Vissa kikar jag in på flera gånger om dagen medan andra bara en gång om dagen. Det finns även ett par bloggar jag kikar in på någon gång i veckan. Det är dessa:
  • Zmurfs.blogg.se - Läser den här bloggen så ofta jag kan då jag läste den i princip dagligen sedan den startade och innan dess har jag läste Sannas och Vendelas förra blogg. Tycker väldigt mycket om den och designen är ju to die for men tiden räker ibland inte riktigt till för att läsa den dagligen.
  • Tavlingsponni.blogg.se - Även denna blogg har jag läste väldigt länge och jag tycker vldigt mycket om den. Även här är designen to die for och även hästarna! Tycker dessutom att det är kul att läsa bloggen pga att Lisa som skriver bloggen har gått på samma skola som jag!
Några bloggar jag kikar in på någon gång i månaden:
Nu har ni fått en inblick i vilka bloggar jag läser och lite varför också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0