6m 01

Ni förstår inte hur stolt jag är! Världens bästa stavhoppare, RENAUD LAVILLENIE!
Dagens höjdpunkt, helt klart. Tror nästan att jag var mer nervös än Renaud själv haha. Även om jag hade på känn att han skulle ta det där. Han är ju förjävla grym asså!
Tyckte dock att det var en hemskt dum regel som gjorde att han inte fick sitt 6m07 hopp godkänt! Tyckte verkligen han hade förtjänat det då jag förstår hur hårt han har jobbat och dessutom så är det ju inte varje dag man hoppar så högt! En annan sak jag störde mig extremt mycket på var att det ju tidigare, för några år sedan godkänts ett sådant hopp. VÄLDIGT irretarnde! Håller verkligen med Renaud; #stupiderégle.
Ni förstår nog inte hur mycket han betyder för mig! Min största idol och förebild.
Aurevoir!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0