Torsdagen den 28:e Februari 2013

Go' eftermiddag allihopa!
Nu har jag äntligen hittat lite tid att kika in här och skriva ett inlägg.
Hittills idag så har jag hunnit med att kika på damernas staffet i skidor. Stort grattis till silvret där! Det var verkligen roligt att se. Jag tittade också herrarnas sprint i skidskytte, där gick det ju inte lika bra för svenskarna men det var väl också att förvänta i och med att det bara var 1 svensk från "A-laget". Resten var ju från "B-laget". Det var i allafall kul att se men det hade ju självklart varit roligare om det gått bättre för de svenska deltagarna!
Nu har jag precis kommit hem från Strömsholm/Kolbäck där jag och min pappa varit och handlat hundmat till Biffen och Lisa på djursjukhuset. Vi var också bort till Kolbäck och köpte lite saker på mataffären.
Om ett tag, kanske en timme eller så, så ska jag kila ner och börja göra mat. Jag fick det uppdraget idag eftersom jag inte kunde komma på något att göra utomhus och dessutom så är båda mina föräldrar i behov av att jobba så då skulle jag vara snäll och hjälpa till med maten!
Ska fortsätta med bloggen sen efter maten!
Bildkälla!

Kommentarer

Postat av: erica

jättefin design på bloggen!

Svar: Tack så mycket! :)
Louise Käck

Skrivet: 2013-03-03 kl: 16:55:31
URL: http://ericalinneas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0