27 Februari 2013

Hejsan!
Tänkte göra mitt både första och sista riktiga inlägg för dagen! Har ju som ni kanske märkt hållt på och pysslat med bloggen hela dagen! Nu har jag precis skrivit klart hela inlägget om mig själv som ni hemskt gärna får ta er tid att läsa. Länken till inlägget finns i menyn men jag skulle faktiskt tro att det är rätt så enkelt att hitta ändå, haha.
Vad har jag gjort annars idag då? Jag har sett på skidor, herrarnas 15 km fritt. Det var riktigt kul att se, speciellt eftersom det gick så bra för de svenska herrarna och i synnerhet Johan Olsson! Grattis till silvret, det förtjänade du verkligen!
Förutom att se på skidor så har jag också varit ute och fotat lite, i kanske 30 min. Det vart inte så många kort men de som blev vart riktigt fina tyckte jag! Här är en bild på Alice jag tyckte speciellt mycket om:
Nu så ska jag bara skria klart det här inlägget och sedan så ska jag stänga ner storn och lägga mig och läsa! Just nu läser jag boken "Hades" som är skriven av Josephine Angelini. Den är riktigt bra så den kan jag varmt rekomendera!
Imorgon då? Då ska jag se på damerna skidstafett. Hoppas att det går bra för Sverige! Jag ska forsätta med bloggen. Då ska jag skriva information om Izzy, Biffen och de andra hundarna samt att jag självklart ska försöka göra något "riktigt" inlägg också. Sen får vi se vad jag hittar på men jag ska iallafall gå ut lite och göra något. Kanske gå på en hundpromenad om jag har mindre ont i mina knän!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0